Не прогавмо цей шанс

Роздуми по гарячих слідах

000_0423
Сьогодні, на свято Непорочного Зачаття у нашому храмі с. Кавське ще одна особа прийняла присягу жити у чистоті до і після одруження . Вона з іншої парафії, але те, що я там у школі проповідував, дало відразу свої плоди. Дуже радий за те, що у нашій єпархії і не тільки є чимало молодих людей, які розділяють зі мною погляди щодо того, як важливо дотримуватися чистоти до шлюбу. Дуже цікаво, що з моїх парафії, де я народився і тої де я служу, зараз поки-що ніхто такої присяги ще не дав. Натомість з інших парафій це зробили близько 60-ти людей. "Нема пророка у своїй країні". Чому воно так буває, що те, що проповідуєш "чужі" швидше сприймають ніж "свої". (в лапках пишу, бо це трохи відносно) Хотілося б, щоб і для молоді моєї парафії, де я служу, було нормальним готуватися до подружжя через життя у чистоті. Можливо треба кілька років почекати, коли виростуть ті, кого я хрестив і для кого мої слова проповіді здаються вірогідними. Від одного священика чув, що побачив плоди своєї праці у дітях, які народилися в тих родинах, де є або тато, або мама, які були ним же охрещені. Діти дітей, яких він хрестив. Невже і мені прийдеться так довго чекати?

Коментарі