Не прогавмо цей шанс


Хочу зі  всіми поділитися великою радістю. Сьогодні, 11 січня грав роль ангела у священичому вертепі. Інформацію про цей вертеп можна почерпнути тут. Плануємо поширити відео вертепу. Бо він містить дуже глибокий зміст. Приємно було зауважити у декого із священиків, які дивилися наш вертеп, скупу сльозу. Це найкраща нагорода за те, що свій вільний час я приділив вивченню слів та репетиціям. Зрештою, слова вчили ми 2 дні і мали 2-3 репетиції. Аж дивно, як Господь може надихати, коли, здається, це є неможливим. 
Коли я вперше почув по телефону від сестер, які створили цей вертеп, його текст, я ніби пройшов священичі реколекції. Це я зопалу запропонував сестрам Згромадження Воплоченого Слова написати такий вертеп для священиків. А вони взяли і мою мрію втілили в життя. Дякую їм, а також отцям, що відгукнулися на моє прохання. І дякую нашій "Марії", Олі Барабаш за її час і гарну гру.

Коментарі