Не прогавмо цей шанс

Впишімо імена героїв Майдану до своїх пом'яників.

Пройшовши своє чистилище і випивши чашу терпінь до дна, наш народ не має права забути героїв "Небесної сотні". Я зроблю це сам і пропоную зробити моїм парафіянам, а відтак, пропоную зробити кожному. Маю на увазі, наше молитовне поминання померлих, яке допоможе зберегти їхні імена навіки в нашому народі. В часі Великого Посту, ми молитимемося Сорокоусти, вживаючи книжечки, пом'яники, де вписані імена наших померлих родичів та знайомих. Дуже важливо вписати туди принаймні одне ім'я когось із "Небесної сотні". Я впишу до свого пом'яника ім'я Андрія Корчака та Сергія Нігояна. Я знаю, що мої діти та внуки будуть їх вважати за своїх героїв, як це роблю я. Більше того, так вони стануть членами нашої родини. Те ж саме, переконаний, може зробити кожен із нас, а пам'ять про героїв "не вмре, не загине". А після нашої молитви будуть пісні, нові повстанські пісні, пісні про новітніх повстанців і героїв Майдану

Коментарі