Не прогавмо цей шанс

Халтура, як гріх. Халтурник, як грішник.


 Захотілося написати  кілька речень про халтуру, яку зустрічаємо в нашому житті. Наскільки це має відношення до духовного життя?  Я не маю на увазі "несподіваний заробіток", як подає одне із значень Вікісловник.  Йдеться про те, що ми маємо можливість спостерігати майже на кожному кроці: недбайливе ставлення до своєї праці. Це фото дорожньої служби, яка висипає асфальт в калюжу, борячись таким чином із ямами мене трохи струсануло. Не те, щоб я ніколи не бачив, як в часі дощу ремонтують дороги, але чомусь це фото нагадало мені про те, як всі ми робимо свою роботу. Священиче служіння, як на мене, також є роботою. Ми себе називаємо "робітниками в Божому винограднику". Але як багато серед нас халтурників, людей, які занедбали роботу, яку нам дав Христос: "Я зроблю вас рибалками людей". Скільки людей нам вдається зловити на тиждень? На місяць? На рік? Чи не халтурно ми відносимося до сімейних обов'язків? Скільки є халтурників чоловіків, що мають час для всього, лише не для жінки. І як би не було складно, але баланс між тим, щоб служити громаді та родині знайти є можливим. 

А кому не попадалися халтурники інших професій? Вчителі, лікарі, судді, воєнні - представники кожної професії, Всі нарікають на низьку зарплатню. Але фактично, часом платити немає за що.  До сьогодні не розумію, з яким лицем приходить священик по заробітню плату, якщо окрім недільного богослужіння на парафії за місяць могло не бути нічого. Що можна робити цілий тиждень, залишається для мене великим запитанням. З яким лицем прийде по зарплатню робітник, що закатав в болото кілька машин асфальту? З яким лицем приходить по заробітню плату лікар, чия халатність зробила когось калікою на все життя. Чи вчитель-халтурщик, який вимагає знання предмету в учнів, маючи "зелене поняття" в цьому предметі. Чи солдат-халтурщик, який через алкоголь  нараджає себе та друзів на смерть. Є різні прояви того, що я називаю халтурою. Але те, що з цього потрібно каятися, це точно. Бажання "похалтурити" зявляється тоді, коли нам здається, що нікого це не обходить. Просто будьмо певні, що є Той ,якого це обходить. Ті, хто себе відносять до віруючих, розуміють про Кого я.

Коментарі