Не прогавмо цей шанс

Притча про гордих золотих рибок


В акваріумі жили три золоті рибки. Господар за ними ретельно доглядав, годував, міняв воду. Рибки росли і з часом все почали сприймати, як належне. Одна, якось сказала до інших: "Наш господар нас любить понад усе!  Подивіться, скільки він витрачає на нас часу, грошей і сил!" Друга сазала пошепки: "А як він постійно любується нами! Немає дня, коли б він не брав крісло і не спостерігав, як ми граціозно плаваємо!" "Я переконана, сказала третя, що він не може жити без нас і нашого акваріума,    він завдячує нам своєму існуванню!" В один прекрасний день риби вирішили перевірити, що станеться з господарем, коли той побачить їх мертвими. Вони перевернулися животами доверху і виплили на поверхню. Цього тільки чекав кіт, що спостерігав збоку. Він і виловив для себе нову здобич, на яку чатував вже давно. Коли до кімнати зайшов господар з гостями, він дуже засмутився, коли не побачив риб в акваріумі. Натомість кіт смачно облизувався. Гості дорікали йому, що кіт вільно гуляє по кімнаті, а акваріум без кришки. Проте господар відповів: "Кіт є і буде котом. Я люблю його так само, як тих рибок. Я так часто доглядав за ними, дбав, щоб вони мали все потрібне!  Риби так звикли до мене, що брали корм з моїх рук. Я вирішив не накривати їх, щоб вони могли бачити моє лице, коли я їх годую. Мені здавалося, ніби вони щось хочуть мені сказати. Але вони просто їли.

Коментарі