Не прогавмо цей шанс

Як просто, а як геніально!


Буквально сьогодні мав нагоду зустрітися з о. Мігелем Боелою, засновником згромадження Воплоченого Слова. Цікава та неординарна особистість, що, не виключено, колись буде проголошена святою, як це ставалося із білішістю засновників чернечих чинів та згромаджень. Зустріч з ним була влаштована з нагоди презентації книги „Моя Парафія – Христос Сусід». На цій зустрічі було також багато священиків нашої єпархії, які хотіли отримати неоціненну нагоду поспілкуватися з видатним священиком та місіонером та отримати від нього „рецепти” успішної пасторальної праці.
Коли прийшла черга запитань, я запитав о. Мігеля про набільш пам̓ятний випадок з його душпастирювання, який ми, молоді священики, могли б використати на своїх проповідях. Отець на хвилю замислився і сказав слова, які мене дуже вразили: „Кожен наш день приносить багато пам̓ятного, кожного дня дійсно трапляється щось, що мене вражає. Я маю на увазі Божественну Літургію. Кожного дня, коли я служу Літургію, є неповторним днем, який має велике значення для мене”. Можливо не дослівно я передав його думку, але суть її дуже зрозуміла. Більшої події, цікавішої, і водночас неймовірнішої від Служби Божої просто не існує. Кожного дня вона має переживатися по-новому. Я, як і всі решта очікували на розповідь про чиєсь чудесне навернення чи оздоровлення, натомість отримали відповідь, достойну того, щоб про неї багато і довго роздумувати.
Якщо кожен з нас задумається над такою, здавалося б простою і водночас глибокою думкою отця-місіонаря, кожен день без Літургії здаватиметься порожнім і нецікавим, адже ми в той день не зустрілися з Христом.

Коментарі