Не прогавмо цей шанс

Моя команда!


100_1039
Вже майже пів-року на моїй парафії існує секція з настільного тенісу. Заняття 2-3 рази на тиждень з моєю молоддю приносять мені величезне задоволення і насолоду. Ще більше задоволення є бачити, як вони зростають у своєму вмінні. Багатьох з них приходилося вчити з "нуля", і ще кількох переучувати. Але прогрес на сьогодні очевидний. Буду з ними працювати доти, поки вони не почнуть постійно вигравати у мене.  Хоч як і гравець і як тренер з настільного тенісу, я, звичайно, більше аматор. Ця команда виграла нещодавно свій перший трофей. І я з них дуже гордий. Завжди хотів мати на парафії християнську молодіжну спільноту. І вона є, не така як усі, це молодіжна спортивна християнська спільнота. Ми разом молимося, маємо екскурсії, чування, виїзди. Дякую Богові за них. Вірю, що з них "щось буде".

Коментарі